nedeľa 8. januára 2017

page 8 of 365

Už osem dní som nezamestnaná. Už osem dní sedím v podstate doma na zadku a nič extra so sebou nie som schopná urobiť. Až dnes som ako tak konečne doupratovala svoju izbu po sťahovaní a konečne vyselektovala nejaké veci, ktoré som mnou pocestujú do Anglicka. Samozrejme, kým som bola ešte zamestnaná, mala som na týchto posledných devätnásť dní neskutočné plány. Ako inak.

Ako prvé som plánovala znova začať zdravo jesť. V rámci svojich možností samozrejme, nakoľko sa na mňa v čase Vianoc, ale aj dní pred nimi nalepili nielen tie kilá, ktoré sa mi podarilo kedysi zhodiť, ale ešte aj nejaké navyše a to už som niesla skutočne ťažko. Taktiež som si chcela kúpiť permanentku na plaváreň a začať chodiť plávať. K tomu som mala v pláne pravidelné skoré vstávanie, aby som zbytočne dlho nespala, keďže ma z toho aj tak bolí hlava a pravidelné skoré usínanie samozrejme. Taktiež sa aspoň hodinu venovať angličtine, chodiť na dlhé prechádzky so psom, povybavovať všetko čo mi treba. 

To je taká samozrejmosť, že keď má človek pred sebou kopu voľna, tak si toho aj veľa naplánuje v nádeji, že to konečne všetko aj splní, keď má toľko voľných dní. Och a samozrejme som chcela dočítať rozčítané knihy a tiež pozerať pár seriálov a filmov.

V konečnom dôsledku mám permanentku na plaváreň - bola som tam trikrát. Mrazy ma na posledné tri dni uväznili doma a tak som si dala pauzu. Angličtinu som nevidela ani raz. Knihu som nedočítala žiadnu. Schudla som dva kilá. Stravujem sa ako príde a pred sebou mám veľký pohár vareného vína. Dopozerala som jedine Priateľov, aj to len preto, lebo ich mám s dabingom a púšťala som si ich popri upratovaní. Vstávam relatívne na budík, ktorý posuniem len pár krát a spávať sa snažím chodiť do polnoci. So psom nechodím vôbec a film 7 Statočných som sa snažila dopozerať už asi trikrát. 

Aspoň mám nahraných kopu hodín vo WOW, keď už nič iné. 

Začala som si písať One line a day. Ide o diár, v ktorom si každý deň zapíšete dve alebo tri vety, pričom jedna strana obsahuje jedeň deň, ale je rozdelená na dajme tomu 5 riadkov - na rozdielne roky. Vy si tak zapíšete na jednu stranu 1. Január 2017, 2018, 2019 atď. Keď už som zlyhala vo vedení Bullet Journalu, tak aspoň takáto malá kompenzácia voči mne a hlavne voči tomu 15 eurovému zápisníku, ktorý niemá riadky ani štvorčeky, ale bodky prosím pekne.

Aj Vy to tak máte? Čím viac voľna, tým menej toho urobíte?

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára